BEZPŁATNE WARSZTATY WIRTSCHAFTSSCHULE

"BMW - Deutschlands wertvollste
Auto-Marke"

Unternehmen, Kennzahlen, Strategie, Marketing


TEMAT: Tym razem analizie poddamy koncern BMW, który oceniany jest jako najbardziej wartościowa marka w Niemczech. Warsztaty rozpoczniemy od oceny bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa, patrząc na ostatnie raporty finansowe. Następnie przyjrzymy się koncepcji marketingowej oraz realizowanej / planowanej strategii. Interesują nas wskaźniki ekonomiczne, ale również język marketingu, który w każdej firmie wygląda nieco inaczej.
KORZYŚCI: Posłuchasz i porozmawiasz o wybranych kwestiach działalności biznesowej po niemiecku. Zobaczysz, jak można oceniać działalność gospodarczą przedsiębiorstw. Poznasz wybraną podstawową terminologię związaną z finansami i szeroko pojętym marketingiem. Zrobisz coś dla rozwoju swoich kompetencji - fachowych i językowych.
PROWADZĄCY: dr Przemysław Jóskowiak (ekonomista i germanista, praktyk z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, autor kursów "Business & Management", "E-biznes w praktyce", "E-marketing w praktyce", "E-commerce w praktyce", właściciel serwisu Stratego24, ekspert Inkubatora UW)
MIEJSCE: Instytut Germanistyki UW, ul. Dobra 55, sala 1.012 (I piętro)
TERMIN: 10 kwietnia 2018 r., godz. 18:00-20:00
LICZBA OSÓB: 30 (pierwszeństwo osób, które dokonały zgłoszenia przez formularz poniżej)

ZAREZERWUJ MIEJSCE






Akceptuję Politykę prywatności serwisu